"Voimme nähdä milloin tahansa helposti ja kätevästi, miten meillä menee taloudellisesti ja toiminnallisesti." "Se on erittäin helppokäyttöinen ja kätevä tapa."

-Ruth Bossuyt, Toimitusjohtaja
Ruth Bossuyt_SKINN BRANDING AGENCY_testimonial BrightAnalytics
"En halua käyttää joka kuukausi kahdeksan tuntia saman asian tekemiseen vain saadakseni tulokseksi muunnelman edellisen kuukauden tuloksesta."
- Ruth Bossuyt, Toimitusjohtaja

Connectors in use

Modules in use

Kunnianhimoinen kasvu reaaliaikaisen taloudellisen ja operatiivisen näkemyksen avulla

Aikoinaan kaikki työntekijät istuivat vielä lounaspöydän ääressä, mutta nykyään SKINN BRANDING AGENCY on kasvanut yhdeksi Belgian suurimmista itsenäisistä toimistoista, ja sen tiimi koostuu yli 60 työntekijästä kolmessa eri toimipisteessä. Johtoryhmä huolehtii päivittäisestä toiminnasta, mutta on sanomattakin selvää, että omistajat haluavat pysyä ajan tasalla tosiasioista ja luvuista. Astu sisään… BrightAnalytics!

”Kun vielä söimme kaikki yhdessä lounasta yhdessä paikassa, kaikki tiesivät aina, mitä liiketoimintamme eri osa-alueilla tapahtui”, toimitusjohtaja Ruth Bossuyt iloitsee. ”Se on tänään toisin. Viime vuosien voimakkaan kasvumme ansiosta tehtävät on nyt jaettu. Johtotehtäviä hoitaa nyt johtoryhmä, mutta omistajat haluavat luonnollisesti pitää sormensa pelissä, kun on kyse kannattavuudesta, meneillään olevien projektien määrästä, tavarantoimittajista, myynnistä verrattuna tavoitteisiimme…”.

Pikemminkin yksi versio totuudesta

SKINN BRANDING AGENCY:n tiedot ovat saatavilla Teamleader Orbitissa ja Exact Onlinessa, jotka ovat kaksi mainosalalla usein käytettyä pakettia. ”Nämä paketit eivät kuitenkaan riitä mittaristoon”, Ruth huomauttaa. ”Tiedot ovat järjestelmässä, mutta et tiedä, miten sinulla menee taloudellisesti ja toiminnallisesti. Siksi teimme viime aikoihin asti latauksia, jotka laitoimme Google Sheets -taulukkoon. En kuitenkaan halua käyttää joka kuukausi kahdeksan tuntia saman asian tekemiseen vain saadakseni tulokseksi muunnelman edellisen kuukauden tuloksesta. Ja päälle, tämä synnytti runsaasti asiakirjoja. Haluaisin mieluummin yhden version totuudesta –.”

Hän päätti etsiä Googlen kautta ”dashboarding-ohjelmistoa” ja löysi pian BrightAnalyticsin. Osallistuttuaan tiedotustilaisuuteen Ruth päätti tutustua myös November Fiveen, jonka kanssa SKINN BRANDING AGENCY toimii yhteistyössä THE MARKETin keskuksessa Antwerpenissa. ”November Five ja me olemme jo tehneet monia samoja ohjelmistovalintoja tietämättämme”, hän jatkaa. ”Me olemme jo tehneet monia samoja ohjelmistovalintoja”, hän jatkaa. ”Siksi uskalsin luottaa heidän kokemuksiinsa. Myyntitapaaminen BrightAnalyticsin kanssa oli myös hyvä, meillä oli myönteinen yhteys, ja hintalappu vastasi odotuksiani. Loppujen lopuksi, jos käytämme kuukausittain paljon aikaa tietojen siirtämiseen ohjelmistosta toiseen ja kaavioiden ja taulukoiden laatimiseen, se maksaa meille myös rahaa. Vietin siis tuskin tunnin miettien, valitsisinko BrightAnalyticsin vai en, se oli kyllä tai kyllä.” (nauraa)

Reaaliaikainen taloudellinen ja toiminnallinen näkemys milloin tahansa.

Nykyään Ruthilla on milloin tahansa reaaliaikainen näkemys SKINN BRANDING AGENCY:n tärkeinä pitämistä taloudellisista ja toiminnallisista parametreista. ”Kaikki Teamleader Orbitin ja Exact Onlinen tiedot kootaan yhteen BrightAnalyticsissa. Sekä omistajat että johtoryhmä näkevät milloin tahansa, miten meillä menee taloudellisesti ja toiminnallisesti, mikä on erittäin helppokäyttöinen ja kätevä tapa. Tietoa maksamattomista toimittajista, kustannuksista, tuloista, kuukausittaisesta liikevaihdosta verrattuna tavoitteeseemme ja saman kuukauden suorituskykyyn edellisinä vuosina, liikevaihdosta asiakaspäällikköä tai työntekijäprofiilia kohti, kannattavuudesta projektia, profiilia tai asiakasta kohti…: kaikki on mahdollista. Kaikki esitetään visuaalisesti räätälöidyissä malleissa, joissa on taulukoita ja linkitettyjä kaavioita, jotta lukuja voidaan tulkita nopeasti.”

Ruth on myös hyvin innostunut yhteistyöstä ja tuesta. ”Kysymyksiimme vastataan nopeasti, eikä meidän tarvitse odottaa ratkaisuja. Meillä on myös sujuva yhteys tukiosastoon toimituksen jälkeen. Sillä välin, kun jatkamme työskentelyä ohjelmiston kanssa, löydämme uusia mahdollisuuksia. Aion esimerkiksi laittaa BrightAnalyticsiin myyntikokouksen valmistelut. Tämä voidaan tehdä yksinkertaisesti lisäämällä ylimääräinen välilehti. Mitä enemmän työskentelemme työkalun kanssa, sitä enemmän huomaamme sen potentiaalia ja huomaamme, että käyttötapa kasvaa entisestään. Suosittelen BrightAnalyticsia ehdottomasti muille ja kollegoilleni mainosalalla. Tee se vain, minulle se on itsestäänselvyys!”, hän toteaa lopuksi.

logo flower

BrightAnalyticsin edut SKINN BRANDING AGENCY:n mukaan:

  • Ei lukemattomia lakanoita, vaan yksi versio totuudesta.
  • Taloudellisten ja toiminnallisten parametrien tarkastelu milloin tahansa.
  • Kohtuullinen hinta
  • Helppokäyttöinen, kätevä ja visuaalisesti selkeä
  • Nopeasti tulkittavissa olevat luvut räätälöityjen mallien ansiosta.
  • Erittäin sujuva yhteistyö

Mietitkö, mitä BrightAnalytics voi tarkoittaa sinulle?

SKINN Branding Agency logo

Tietoja SKINN BRANDING AGENCY:stä

SKINN BRANDING AGENCY on yksi Belgian suurimmista itsenäisistä toimistoista, ja omien sanojensa mukaan ”melko kunnianhimoinen”. Vuonna 2006 tapahtuneen perustamisensa jälkeen toimistosta on kasvanut strateginen suunnittelutoimisto, jolla on 60 hengen tiimi (kolmessa toimipisteessä Bruggessa, Antwerpenissä ja Amsterdamissa), joka hallinnoi kansallisia ja kansainvälisiä brändejä kaikilla aloilla. BrightAnalyticsin ansiosta nyt napin painalluksella saatavissa olevat luvut osoittavat heidän kunnianhimoisen tavoitteensa. Ja he käyttävät mielellään myös jälkimmäistä auttaakseen asiakkaitaan kasvamaan.