Access-logo

Modules

  • Operatiivinen raportointi

Category

  • ERP

Integration Type

  • On-Premise

Access

About Microsoft Access

Microsoft Access is a database application developed by Microsoft Office. Access is an easy-to-use tool for creating business applications, from templates or from scratch. With its rich and intuitive design tools, Access can help you create appealing and highly functional applications in a minimal amount of time.

The integration

BrightAnalytics connects seamlessly to Microsoft Access and any additional accounting, ERP or CRM systems. BrightAnalytics centralizes all data in one single tool and allows you to endlessly combine these numbers to produce the most valuable insights.

The data from Microsoft Access (and any additional systems) is transformed into clear and interactive dashboards, graphs, and reports on the BrightAnalytics platform. This creates a visual layer on top of all data, and generates a 360° overview of your organization and its performance. Both financial and operational KPIs can be accessed at any time and any place.

Discover the various reporting options in BrightAnalytics:

And much more!

logo flower

Connecting valuable data

BrightAnalytics already connects with more than 250 applications, and is creating more all the time! Didn’t find your connector? Let us know and we’ll get right on it!

”Se, että BrightAnalytics voi liittyä käytännössä mihin tahansa kirjanpitopakettiin, oli meille lisäbonus.”
– Tom Bolsens, Talousjohtaja
Van Wellen Groupin logo
  • Mikä on BrightAnalytics?

    BrightAnalytics on intuitiivisin, luotettavin ja nopein hallintoraportointi, joka kattaa kaikki johdon raportoinnin ja konsolidoinnin tarpeet.

  • Mitä raportointimoduuleja BrightAnalytics tarjoaa?

    BrightAnalytics, the management reporting platform, offers 3 different reporting modules. The basic module covers financial reporting, and can be extended with the cash and/or operational reporting modules.

  • Miten BrightAnalytics toimii?
    1. Yhdistä: BrightAnalytics yhdistää kirjanpito-, ERP- ja CRM-järjestelmät ja keskittää kaikki tiedot BrightAnalytics-alustalle.
    2. Raportoi: BrightAnalyticsin vakiomallit ovat heti käyttövalmiita, mutta ne voidaan räätälöidä täysin yrityksen tarpeiden mukaan.
    3. Analysoi: Hallintoraportit ja koontinäytöt tarjoavat runsaasti tietoa ja antavat välittömästi selkeän kuvan koko organisaation luvuista.
    4. Sitoudu: Selkeät raportit edistävät liiketoimintastrategian ja toteutuksen virtaviivaistamista ja varmistavat läpinäkyvyyden yrityksessä.

  • Miten yhdistän BrightAnalyticsin pakettiini?

    Tämä on mahdollista vasta, kun olet ottanut yhteyttä yhteen asiakaspalvelukollegoistamme. He muodostavat sillan asiakkaan ja liiketoiminta-analyytikkojen välille ja varmistavat, että pakettien välinen yhteys toimii sujuvasti.