Ensinnäkin haluamme antaa tunnustusta LucaNetin tiimille. Aivan kuten mekin, he näkivät markkinoilla ongelman ja rakensivat ratkaisun konsolidoitua raportointia varten.
Oletko valmis oppimaan lisää BrightAnalyticsista vaihtoehtona LucaNetille? Tutustu alla olevaan!
BrightAnalytics-alusta on järjestelmiesi (kirjanpito- ja tietojärjestelmä(t) / ERP / CRM / ATS / jne.) kanssa yhteensopiva järjestelmä. Alusta muodostaa suoran yhteyden näiden järjestelmien kanssa, jolloin voit keskittyä siirtymään tietojen analysointiin ja uusien tietojen tuottamiseen.
Kaikki logiikka on alustassa sisäänrakennettuna, jotta voit aloittaa suoraan raportointisi automatisoinnin. BrightAnalyticsin kolme moduulia niputtavat kaikki taloudelliset ja toiminnalliset tiedot läpinäkyviin ja käyttäjäystävällisiin mittaristoihin, jotta saat 360°:n yleiskuvan koko organisaatiostasi.
Palaute, jonka saimme nopeasta klanttivarastostamme, on, että työkalu on erittäin hyödyllinen käytettäväksi sekä taloudellisten että ei-taloudellisten tietojen osalta. Kun sinulla on vain puoli päivää harjoittelua, pääset yhdessä hetkessä kuonoon ja tutustumaan alustaan.
Sinulla on paljon mahdollisuuksia tehdä muutoksia rakenteisiin, kartoituksiin, mittaristoihin, käyttäjäsuunnitteluun, jne. Pidämme hihnat kädessämme. Tämä on vastakohta perinteisille BI-työkaluille, joiden avulla sisäisen tai ulkoisen asiantuntijan on tehtävä kaikki tarvittavat toimenpiteet.
Laat u echter niet misleiden, een eenvoudig te gebruiken product betekent niet eenvoudig. BrightAnalytics-työkalu on kehitetty vuoden aikana, jotta monimutkaisia asioita voidaan automatisoida muutamassa klikkauksessa.
BrightAnalyticsin avulla voit katsoa ja kartoittaa tietoja, tarkastella erilaisia analyyttisiä ulottuvuuksia ja hyödyntää faktatietotasoa. Jos sisäiset eliminoinnit eivät ole tyhjiä, tarjoamme sinulle yhden
yhtiöiden välinen täsmäytystyökalu
, jonka avulla voit tunnistaa erillisten kirjanpitokappaleiden osuudet toissijaisten yhtiöiden ryhmässä. Sinulla ei ole enää yhtään enempää tekemistä, kun yrität päästä ulos kirjapakkauksistasi.
BrightAnalytics pyrkii siihen, että alustalla olevat tiedot ovat lähes 100-prosenttisesti yhteensopivia bronsysteemin (kirjanpito-, ERP- tai CRM-paketti) kanssa. Sisäinen terveystarkastus varmistaa, että ei ole ristiriitaisuuksia sen välillä, mitä on suunniteltu ja mitä on tehty. Kun olet lisännyt ohjelmistopakettiisi uuden tilikartoituksen, saat sähköpostitse ilmoituksen siitä, että sinulla on mahdollisuus tehdä kartoitus tuoreesta tuloslaskelmarakenteesta.
Olemmeko tietoisia siitä, että voimme käyttää jotakin järjestelmää (sekä pilvipohjaisia että paikallisia järjestelmiä)? Tällä hetkellä meillä on enemmän kuin 150 integraatiota kuvattu. Koska ohjelmistopakettisi ei ole tällä hetkellä käytössä, olemme huolissamme siitä, että voimme tehdä liittimen parissa päivässä – näin me teemme pian.
BrightAnalytics synkronoi joka yö tiedot bronsysteemisi ja alustan välillä, jotta pääset aina viimeisimpiin saatavilla oleviin tietoihin. Seuraavina ajanjaksoina voit tehdä tätä vähemmän tai jopa enemmän keren per päivä, jotta voit valvoa tulosta viimeisimmän kirjanpidon perusteella. Druk gewoon op ”refresh”.
BrightAnalytics-alusta ei ole tarkoitettu pelkästään rahoitusselvityksiin. Voit myös analysoida käteisvaroja ja operatiivisia tunnuslukuja. Se antaa sinulle 360° yleiskuvan organisaatiostasi.
Kassatulos on parhaimmillaan veloitus- ja kreditointikausien aikana ja toiseksi parhaimmillaan kassaennusteen perusteella. Operatiivisen raportoinnin alalla käytämme ERP-, CRM-, tijd-rekisteröintijärjestelmiä, ATS- ja TMS-järjestelmiä, jotta saamme tietoa markkinoista, huippukartoista, myyntisuppiloista, asiakastoimittajien urakoista, projekti-informaatiosta jne. Jos sinulla on tiedot tallessa järjestelmässä, tietovarastossa tai Excelissä, voimme luoda erilaisia tietoja ja näkemyksiä, jotka ovat tarpeellisia yrityksellesi.
Pilvipohjainen käyttö tarjoaa paljon mahdollisuuksia. Tärkein tekijä on kuitenkin sitoutuminen ja oma ryhmä, jonka olet luonut oman organisaatiosi sisällä. BrightAnalytics-alustan avulla voit saada enemmän miehiä liikkeelle ja nähdä, mitä he haluavat.
Give them access to all data related to their business unit.
Give them access only to each of their own customers, so they can follow up based on the outstanding invoices.
Give them access to all data, but don’t let them drill beyond a certain of detail.
You can set restrictions for any person/role you want.
That means anyone who has access to the platform, will immediately have a 360° view of the data they are interested in. It is no longer necessary to distribute static Excel reports that are outdated the moment you send them out.